terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Monday, June 24, 2013

hepi besday to u

saya sayang kawan saya...lately, saya memang lupa dengan birthday kawan-kawan baik saya..maaflah teman, kesibukan seharian buat saya lupa nak wish..jgn berkecil hati ya. tapi mana mungkin kan, saya lupakan birthday sahabat yang saya sangat sayang? sahabat yang selalu ingat pada saya? 

erm mungkin dulu kita boleh sama2 celebrate birthday,tqah ketuk pintu bilik dengan kek..huhu,sebab kita dekat..but now, kita dah berjauhan..hanya ucapan dan doa mampu ku kirimkan di sini...diharapkan sahabatku di sana sihat dan berbahagia dengan orang yang tersayang.

HAPPY BIRTHDAY  Nurul Atiqah Amran..semoga Tqah semakin sihat dan kuat menempuhi ujian mendatang..sentiasa dilimpahi rezeki dan diberkati Allah..semoga impian Tqah terlaksana..dan bahagia di samping suami dan keluarga tersayang..i love you so much.






4 comments:

Anonymous said...

Mesti akak rasa rindukan suasana belajar , huhu . Bestnya klu smbut besday dgn kwn2 kt hostel . huhu .

AA said...

huhu sebak baca.. sayang kak ziha jgk.. gaduh masam muka jealous ngn kak ziha ms bljr dlu buat kte makin menghargai moment2 tu.. x de semua tu kte mgkn x rasa syg smpai cmni kn.. thanks kak ziha.. thanks ats doanya..

ziha said...

mas..sangat. huhu erm awk hargailah masa tgh belajar ni, nt da bekerja rindu semua kenangan belajar.

ziha said...

sama2 tqah...betul tu. bila berjauhan mcm nilah mula kita kenang semuanya..cuma mampu bdoa yg baik2 saja utk kwn2 yg kite syg.. :)