terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Thursday, July 30, 2009

Patut ker aku balik esok??

Huaaa...! nak balik..Ayien da selamat sampai da JOhor..Cik HuSna esok pas abes kelas nak balik gak..lagi sape nak balik kampung?? Nadrah?? Zila? Tiqah? err..Tiqah tak mungkin laa balik..hihi..Waa..! nak balik jugak! Hm mentang-mentang la Senin tak de kelas..OOoo..ni yer keje korang semua..Tajuk tesis korang da siap ke weii?? Problem statement? Research questions da siap? haha..jeles bile aku dengar korang nak balik..tadi tepon mak..

aku: mak nak balik boleh tak?
mak: hmm de duit ker?
aku: ader la..
(tapi dlm aty harapkan ader org y nk sapot) haha..

mak: hm tak tahu la..

Waa...!! Mak macam tak kasi sangat aku nak balik..tapi aku rase mesti abah tak kisah..hehe abah suke gak kalau aku balik..hm tapi tula..duit sendiri la tapi..haha..aku tak nak lah susah kan abah sangat..tengok la macam ner..still dalam dilema..kawan-kawan! patut ker aku balik??

6 comments:

eRiNsZ said...

balik ar Ziha...
taim blajar dolu.. klo k.erin rasa nak balik kg.. daku cabut jer...

walo pon tpaksa ponteng...

ziha said...

tu arr nak balik jer rs nyer..tapi..huhu..mak mcm tak kasi..tunang pon mcm tak kasi..ckp skejap sgt..huhu

sok mmg de plan nk skip klas..hehe..
klu jd blik kg arr..

Atiqah said...

weh de lak skip kelas..mengamuk miss shahiza tu nnt

'ur grades not mine'..igt kte2 keramat ni

ziha said...

hello..bkn kelas miss shahizah ok! Kelas arab..huhu

nurul husna binti ibrahim said...

balik jela cik ziha oi..
pastu dh xpyh blik dh..
fokus trus ...
hehehhe..

ziha said...

hmm nk balik..tp my family not welcoming me laa..

lagipon xsiap lg tesis tu mcm ne..

dalam dilema ni..

tgu je arr sok..huhu