terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Friday, May 20, 2011

cita dan cinta

salam~
apa khabar semua! saya sekarang super sibuk! sudah menghampiri fasa yang benar2 dangerous dan tak boleh main2 lagi..tinggal seminggu je lagi nak abes sem ni..seminggu je lagi..common ziha! chaiyookkk! betul ke nak cuti?? rasa macam tak percaya je dah nak abes sem satu.saya rasa macam baru je semalam masuk IPG ni..baru je semalam berkenalan dengan kawan2 KPLI yang buhhu2 belaka..(apa tu buhhuu?kami2 je yang tahu.he)

suka nak upload gambar2 classmates saya..mungkin lepas ni susah nak jumpe lagi, susah nak ber'buhhu2' lagi..hehe

gambar hari terakhir kelas sains Pn Halina.~saya berharap saya akan menjadi guru sains yang berjaya juga :))

waktu belajar lah yang paling seronok sebenarnya.walau macam mana susah or bertimbun2 dgn assignment sekalipun akan tetap diabeskan jugak.haha kadang tu bila dah lepas, tak sangka sebenarnya kita boleh buat semua tu.wahhh! harap2 perjalanan saya sebagai pelajar tak terhenti sampai setakat ni saja.bercita2 jugak nak menyambung ke peringkat lebih tinggi, cume tak tahu lagi bila la masa dan ketikanya. :)

alhamdulilah sepanjang pengalaman saya belajar, saya berjumpa dengan kawan2 yang sangat best..tak kira lah kawan2 lepasan SPM, STPM, UKM n IPG pon semuanya sangat istimewa bagi saya.will be missing my classmates this coming holiday..huu but @ the same time ada hikmah bila dapat spend masa dengan hubby terchenta..ihihi

2 comments:

Mrsjunne said...

amboiii bestnye dpt spend time ngn hubby.kite nk gak...hehe

ziha said...

kk, miss u laaa..huhu
ape lg kk, patlah kawen..hehe