terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Wednesday, June 22, 2011

saat mata enggan lelap

saat ini saya masih belum dapat melelapkan mata.haih..inilah penangan perls kacip fatimah yang saya minum after berbuka puasa tadi.housemates yang lain semua dah pengsann!oops silap semua dah lena diulit mimpi indah..huhu my coursemates yang esok lesson plan and unit plan nak kena tengok pon syok dibuai mimpi.tak takot ke hoi esok kena marah lagi dengan lecturer? uishh..tak mao saya kena marah lagi.apa boleh buat, mata tidak mahu lelap.jam enam nanti dah kena siap2 pergi kelas.kelas start jam 7.45 am katanya.

unit plan saya hampir siap,tinggal taip then lesson plan dah buat gak cuma kena amend sikit.duhh, bila mau siap nih..yelaa bila mau siap kalau asek dok mengomel dalam blog? if masa menaip digunakan utk menaip unit plan kan bagus..alaa rileks dulu, penatlah mikir unit plan tuh..bukannya senang tahu..esok akan ku tunjukkan skill menerangku..haishh kalau silap lagi unit plan kali ni enggak taulah..pergi rebus buku intel tu then minum la air rebusannya.kuikui..

rindu.hahaha,penat korang yang baca everytime i said rindu.asek rindu, rindu, rindu.abes?? nak buat macam na? dah rindu..haha honestly, saya rasa jiwa kosong sikit..that's why menyebok2n diri buat assignments kononnya rajin..ahaha..clap utk diri seniri.weee! wokeylah nak sambung kerja sikit lagi.kalau boleh tidur i tidur la..if not, hopefully esok tak jadi panda dalam kelas.haha

No comments: