terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Wednesday, September 9, 2009

3 Perkara

Huh...sudah beberapa hari saya tidak berbuka puasa di masjid..rase rindu plak nak buka pose kat masjid..hmm hujung minggu yang lepas tak gi masjid sebab takot tak de bas balik..tapi hari ni dan semalam Mak Cik Husna plak tak buka kat masjid...die de majlis berbuka pose kat kolej die plak..same la ngan Nadhrah..huhu~ esok tak tahula plak macam ne..harap-harap dapat buka pose di masjid..huhu....

Hari ni de 3 perkara yang terjadi terhadap diriku dan kawan2...

1. Kuiz~~ kuiz gaya UKM..hehe..
comment: agak susah la gak tadi..konpius pon ader...huks2...tak tahula dapat berapa mark nanti..
hoho..nak wat tesis kena sentiase rujuk buku UKM..take time nak serap semua gaya UKM tu.. kalau gaya model cepat plak tangkap aku nih...huhuh...

2. Tengok cite Jurassic Park di bilik mesyuarat then nanti kena wat critical review...
comment: haha..lame da tak tengok cite nih..dulu tengok mase kecik2..pling aku igt tadi mase dinasour makan owg y kat jamban tuh..heheh..scene tu y melekat kat kepala otak aku.. nak cite sikit, tadi Mak Cik Husna sangat excited tengok cite tuh..habes bahu I di tepok2..kuikui..agaknye kalau tengok bersama pakwe macam ne la yer, sian bahu cik abang awak tuh.. Saya plak macam biase la ye kawan2..jangan hampa..memang saya begini..tak de perasaan kalau tengok cite2 nih..sebab saye cool orang nye..cehh..de sebab kenapa saye begitu...huhu...

3. Kami bergambar beramai2

comment: first time amek gambar satu kelas...gambar formal pakai kot..then gambar poyo kami..bab bergambar ni jangan tanye la...kami memang suke bergambar..hoho..akan ku upload di blog inih kalau sudaa dapat gambar nye yer..


p/s: hari ni saye berbuka..err..hmm..hihi..makan nasi putih telor dadar n tomyam & fresh orange..makan sorang2 jer dalam bilik..huhu...xpela..saye sudah biase begini..harap2 sok boleh berbuka pose bersama kawan2 di masjid..insyaAllah...

No comments: