terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Tuesday, September 7, 2010

sampul duit raya saya~


mak aih..awal2 entri je asik muke saya je kan? ahaha..tak pelaa..saje tuan punye blog nak mencari publisiti mahalan..hehe..bukan murahan ek..

okeh...cerita untuk hari ini...weee!!!nak tahu tak? nak tahu tak? ngeee hehe,,:D actually gambar di atas ni gambar masa pagi tadi before pergi ke PPD ambil surat tawaran..erkk..tak tahulah surat ape ntah namenye..main hentam saje cakap surat tawaran..hihi.. alhamdulilah~ after habis mengajar di sekolah saya yang lama ni, saya dapat tawaran mengajar di sekolah yang baru..macam biasalah ajar Bahasa Inggeris..bolehlah sementara menunggu tawaran kerja tetap yang lain, apelah salahnya mengisi masa lapang dengan mengajar...eceh2..pengalaman tuu...seronok sebenarnya menjadi pendidik ni..setiap kali pelajar ucapkan 'terima kasih cikgu', itu adalah antara perkara yang manis apabila bergelar guru.. :) wish me luck di tempat kerja yang baru ye kawan2... ;))

orait next story lak....after g PPD tadi sempat lah merayap cari tudung raya sekejap...err cari tudung raya memang sekejap je..tapi meninjau2 ke kedai2 tu yang lame tu....hihi.. sempat gak tadi singgah ke Maibeute wat manicure and pedicure..almaklumlah dah nak raya kan...nak salam2 ngan orang tangan, kuku kenalah cantik...haha...ohhhh jangan salah anggap plak...bukan begitu motif saya...sebenarnya saya dah lame berniat nak wat treatment ni..sebab dulu jari kaki dan tangan saya mengalami alahan yang teruk sangat..then sekarang ni dah baik..tu yang nak treat betul2..

ahaaa! dan saya dapat ini...


semestinya sampul ang pow...

vogue kan I punye sampul angpow???

lagi vogue kalau sampul tu gambar saya..haha!

hehehe...anda nampak duit dalam sampul tu?? eksyen saje..budak kecik tak bole pegang duit banyak2..haha... alhamdulilah...de la sedikit rezeki untuk anak2 sedaraku..tak banyak pun..sebab Auntie dorang dah janji kalau berjaya puasa penuh..satu hari auntie kasi seposen..3o hari bersamaan 3 hengget laaa....kikikiki...cukuplah kan...as i said, budak kecik tak boleh pegang duit banyak2... :)) suka tengok wajah ceria budak2 kalau dapat duit raya...tapi masa kecik2 dulu saya rasa malu kalau dapat duit raya...tak tahu kenapa..huhu...

ok, till then...nanti esok saya sambung lagi..haa sok rumah saya ada buat 'munjong'..you all tahu tak munjong tu hape?? kalau orang jawe mesti tahu... :) daaa~

4 comments:

Cik Anis said...

tahniah ziha dpt sambung ngajar lg..
aku x dpanggil lg pon huhu..tuan hj.ali ke yg panggil td?

ziha said...

terima kasih anis..
rezeki kot..
ha'ah haji ali yang telefon semalam..

Anonymous said...

kak, klu sebesar sy dpt tak? hehe.
Salam Aidilfitri kak.
Maaf klu sy ada terkasar bhasa. :-)

ziha said...

mas..mst la dpt..tp kne jadi anak sedara akak le..hihi
samala mas..selamat aidilfitri gak :)