terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Monday, September 6, 2010

Shopping @ AEON Bukit Indah~

salam semua~
hari ni cerita saya gi shopping kat AEON Bukit Indah..well tak de lah shopping mane sgt pon...tapi just teman mak bonda cari baju raya si budak icik ni...haa sapa lagi kalau bukan Sumayyah~
Budak icik ni...baju ie mengalah kan I je y'ols..berpasang2..harga pon berats laa kan..huhu tak pe lah kan..budak kecik kan lebih seronok beraya...kita ni yang dah tua2 ni kasi lah chance kat budak2 icik macam Sumayyah ni...baju owang tua sepasang pon cukop le...iyakah??? huhu


Memandangkan ini bulan puasa..shopping kali ni tak delah nak tunjuk makan2 kat luar..heh..kitorang sempat je balik uma buka puasa kat umah...lebih nikmat buka puasa kat rumah mak yang masak kan? :)

jom layan kan aje gambar saya ber'window shopping'..haha

shopping barang make up je kat Etude House~ sangat comel kedai ni..jatuh cinta plak kat barang2 kt Etude House ni...sebelum ni tak tahu pon kewujudan EH ni..but since tengok Jang Geun Suk n Lee Min Ho jd model iklan utk EH ni....eh3..terus terminat plak kan..haa Produk Etude House ni made in Korea...cam elianto gak ahh..


aiyarrkkk!! yang ni jangan silap anggap pulak..saya bukan pegi beli night gown ye...kehkeh..ini dress kt section HARAJUKU..saje suke2 tengok baju ni kaler purple...hehe...

hari ni saya shopping tak sampai pon RM2O..sebab tak tahu nak beli ape..cecece..padahal banyak nak beli..bila dah banyak nak beli, then duit pon kena lah banyak..ishhh3...sebenarnya duit gaji tak masuk lagi..huhuhuhu..tu yang tak dapat nak bershopping sakan ni..argghhh tensionn.!!!! nampaknya kawan2 ku..tak dapat lah nak menyalurkan duit raya..baru bercadang nak kasi seorang seposen duit raya...kikikiki..:P

sempena dah nak raya ni kan..saya nak memohon maaf kepada para blogger sekalian andai kata ada perlakuan, perkataan saya yang menyinggung perasaan atau apa2 saje lah kesalahan saya sepanjang berblogging ni..untuk kawan2 yang mengenali diri ini...ewaahh..kite nak mintak maaf banyak2 eh...Selamat Hari Raya Aidilfitri~ Maaf Zahir Batin....

p/s: tak sabar nak join konvoi raya tahun ni...so far dah 21 orang yang kompom nak join..macam tahun2 lepas...sangat seronokk!

2 comments:

Anonymous said...

Salam Lebaran kak. Maaf zahir & batin. :-)

ziha said...

selamat hari raya aidilfitri mas~maaf zahir dan btin..