terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Thursday, January 27, 2011

cannot go!

apalah nasib kan bile kita terserempak dengan orang yang kita tak ingin terserempak.. walaupun kenal, berselisih bahu pun still buat-buat macam tak perasan.senang cite macam tak kenal langsung.oleh kerana suatu peristiwa tu, terus rasa sakit hati datang kembali..urgghh, menci perasaan macam ni..mahu bersifat profesional..cehh, tapi tak mampu..sebab nanti jadi hipokrit.. memang muka selamba je, tapi tiada senyuman terpancar..biarlah yang penting saya akan berkahwin dengan lelaki idaman saya.noktah.


p/s: mahu miliki hati yang bersih.

3 comments:

Atiqah said...

kena ambik clorox ngn vanish ni nk cuci hati k ziha..hehe..

Lovely Bella said...

aku pung rs cmtu!!!hehehe

ziha said...

tqah~ hehe kalau lah boleh...

Bella~ hurm yeke? hadoilah...nk buat mcm ne kn, kite ni mnusia biasa.