terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Sunday, January 30, 2011

gembira.marah.sedih

antara kegembiraan, kemarahan dan kesedihan mana satu yang anda pilih untuk menyembunyikan perasaan tersebut daripada diketahui oleh orang ??

saya pilih untuk menyembunyikan kesedihan. kenapa? sebab gembira adalah suatu perasaan yang saya rasa patut dikongsi bersama-sama..gembira adalah suatu yang positif..perkara yang positif perlu disebar-sebarkan kepada orang sekeliling, biar semua orang pun rasa gembira dan bahagia.

marah. saya bukan seorang yang penyabar.kadang-kadang terlepas jugak. cepat je nak marah..tapi saya tak marah dengan semua orang. orang-orang yang tertentu saje. for example, ahli keluarga.orang lain? setakat ni belum ada la.unless org tu buat perkara yang betul-betul menyakitkan hati..takdelah nak marah tak tentu pasal.

hurm sedih.nape saya pilih untuk sembunyikan kesedihan..saya jarang sangat tunjukkan kesedihan di depan orang.especially menangis..bagi saya kesedihan ialah kelemahan.tak mungkin kan saya tunjukkan kelemahan saya di depan orang ramai?? pulak tu saya jenis yang cepat tersentuh hatinya walaupun nampak rocks..ha rock ke?? he3

p/s: saya tak menangis kerana kegembiraan, tapi menangis kerana kesedihan.huhu


No comments: