terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Tuesday, January 18, 2011

random things about me


saya di tag! ihi..kali ni tag nye lain sikit.sebab cik feeda yang mengetag saya ni dia nak berkenal-kenalan dengan saya..sebab apa tau, sebab die nak tahu 25 random things about me...ahaaa..banyak tuu.pe ye 25 random things about me? saya try la ye menjawabnye cik feeda.. :)

  1. saya asal Johor..hometown kat Pontian.
  2. saya anak abah dan emak,anak bongsu daripada 4orang adik beradik yang semuanya perempuan.
  3. berketinggian 163 cm and 55kg..hehe orang kate saya nampak je kurus tapi sebenarnye boleh tahan berat..huhu
  4. Mr Hazam is my prince charming, King of my heart, sweetheart...dan yang seangkatan dengannya lah.ehe
  5. aktiviti seronok saya dan en azam: g jalan cari tempat makan yang besstt.nyummy!he
  6. pssstt..saya masih tidur di bawah ketiak mak.hehehe
  7. henpon dan cermin mata adalah 2 barang yang diletakkan di sebelah kepala semasa tidur.
  8. saya suke senyum nampak gigi :D..suka orang senyum kat saya..tapi saya akan senyum kat orang bile perlu saja..
  9. seorang yang simple and sederhana dalam segala hal..suka buat perkara yang rasa diri mampu buat..i think being too humble is my weakness.
  10. agak sukar untuk mendekati seseorang yang tidak dikenali, or baru dikenali melainkan keadaan memaksa.bunyi macam teruk je kan??ermm tapi tak bermakna saya ni sombong.its just that i dunno how to start a conversation with new people..unless orang tu yang start approach me, and if i feel comfortable with him/her then we'll talk 24hrs non-stop..haha macam tipu je bunyinye
  11. tapi once you dah kenal saya and become my friend, u'll know sebenarnya saya macam ape..haha saya sangat happy go lucky with my friends..of course la kan, saya rasa semua orang mcm ni bile sama ngan kawan2.
  12. seorang yang mudah tersentuh hatinya..huu jangan tak tahu..kadang nampak je saya macam keras or kasar..tp dalam hati ada taman..senang cite saya mudah sebak, terharu dan nak nangis not only bile tengok perkara yang menyayat hati but bile ada sesuatu yang menaikkan semangat kebangsaan saya ke,,cehh dengar cerita2 Rasulullah ke mesti saya nak nanges.
  13. saya tak boleh buat keputusan sendiri if dipengaruhi oleh ramai orang, unless saya sendiri yang mintak opinion dorang..dan tak boleh buat keputusan penting serta merta, saya akn menyesal jika buat keputusan secara mendadak.
  14. sangat suke kaler purple..tengoklah blog saya ni pon warna purple,..lum lagi tunjukkan barang2 lain saya yang berwarna purple.he saya rasa rasa warna purple sangat unik..saya ni unik kot.harhar
  15. make up.ahaa ini lagi satu kegilaan saya.saya suka sangat dengan make up.ade berangan one day nak jadi professional make up artist for muslimah.ermm, just berangan je.hehe
  16. saya ada haiwan peliharaan yang bernama Bella and Endward, mereka ialah kura-kura kesayangan saya. :)
  17. hurmm agak kurang gemar dengan kucing.opps maaf cat lover.
  18. saya suka subjek bahasa inggeris.that's why saya amek literature in english ms study dulu.he3
  19. suka makan yang bersup..contohnya mee sup, soto, bakso, sup ayam, sup cendawan..apa2 saje lah,,janji sup yang sedap yang halal dimakan.time sakit tekak boleh terima makanan cam sup je..time nak berdiet makan sup pon bagus.
  20. buah-buahan kegemaran ialah tembikai..suke sangat makan tembikai yang manis.
  21. antara baju, beg and kasut...kasut ialah my favourite thing..suke wat collection kasut..haha
  22. saya tak suka perempuan yang suka menjerit...sikit-sikit menjerit.benda kecik pon nak jerit..
  23. tak suke if seseorang dah promise nak pergi suatu tempat ni tapi tak menjadi atas alasan yang tak munasabah...huh
  24. takkan lupakan zaman belajar masa di u dulu...sebab sangat rindu kat kawan-kawan. rindu nak buat perkara yang best sama kawan-kawan..uhuuu
  25. 'biar orang buat kita, jangan kita buat kat orang'...saya tak suka cari pasal dengan orang..if orang yang cari pasal dengan saya.lebih baik berdiam diri dan banyakkan bersabar.
pheww! at last, dapat gak saya list kan 25 perkara ttg saya..bukan senang, sebab nak pk2 balik...ape ek perkara2 ttg saya??huu so diharapkan cik feeda dapat tahu lah ek serba sedikit ttg saya..diharapkan jugak jangan lah serik pulak bila dah terbaca tag yang saya buat ni..aniwei..thanks cos sudi kasi saya tag ni... :)

6 comments:

wanita mutalib said...

no 7 sama ngn saya :)

ziha said...

wahh sanga kebetulan kan.he

cik husna said...

npe xsuka cats..
aippp..
hahahaa

Anonymous said...

tingginyer ziha ni... fda 155 jerk... terus rasa malu nak jalan sebelah ziha... ngeee...

masih tdo bawah ketiak mak? heyyy... nak akwen dah u...

Anonymous said...

INSERT

ziha said...

hehe..tak tahulah cik husna..tp sy tak lah kejam sgt ngn kat just tak suke je, but doesnt mean tak syg..haha bole ke mcm tu.

feeda~ yeke..tak delah tinggi mane..ala jangan lah malu2 jalan ngn saye..hihi...
hm tak pela cik feeda..sementara belum kawen ni biarlah tidur dibwh ketiak mak dulu.ehehe