terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Sunday, January 2, 2011

demam

sangat tak larat hari ni..asik bersin je..rasanya dah lebih sepuluh kali kot bersin, bangun pagi badan rasa panas sangat..malam tadi menggigil-gigil sejuk..peningnya lain, tekak rasa perit je..nasib baik mak ada, mak tolong picitkan kepala, selimutkan dengan comforter..bangun tido kepala rasa pening sangat, sakit..sampai menanges macam budak-budak..huuhuu mak bawakan sarapan dalam bilik, abah plak susah-payah pergi bandar carikan ubat demam..masa nilah saya demand nak makan roti coklat..hee.terima kasih mak abah..

sekarang, rasa ok sikit lah lepas makan ubat..kepala rasa ting tong lagi sebenarnya..mane taknye..tadi keje tido je..bangun ingat dah petang..rupenye pkul satu pon belum..huhu kire ok sikit sebab dah boleh bangun jalan-jalan..mak masakkan saya bubur...baru nak makan ni..hurm makan pe2 pon tak rasa apa sebab hidung sumbat.. :( doakan saya cepat sembuh ye kawan-kawan.

4 comments:

Atiqah said...

syafakillah ya ukhti..
demam nk kawin ke ni??hehehe

ziha said...

terima kasih..

tak lah..ni demam main ujn hr tu kot..haha

Miss Ziela said...

ziha sayang...makn ubat..banyak-banyak brehat...doakan ko cepat sembuh...n bila tarikh kawinnye...nak tawu...teheee

ziha said...

tq ziela...tarikhnye?hehe..nt2 lah i bgth u ye..skrg lom bole ks th lg.hihi