terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Tuesday, January 4, 2011

demam hari ke3

salam~
hari ni dah masuk hari ketiga saya demam..huhu..cume hari ni saya rasa ok sikit lah..tak macam dua hari yang lepas..tapi kan...waktu tidur nanti yang buat saya cuak..mesti demam datang balik..siang ok, boleh wat keja mua..tapi malam.mula lah badan rasa seram sejuk, dengan tekak yang kering teramat..hurmm lebih mendahsyatkan lagi, satu rumah ni demam. termasuklah jiran sebelah rumah.hoho dahsyat tak? saya start demam hari Sabtu malam, then selang sehari mak plak demam, ni tak kebah lagi demam mak.sian mak asik baring je..si budak kecik Sumayyah pon demam..umi dia pon demam..susah wohh..bila satu rumah demam...tunggang langgang rumah tak de sapa nak kemas, masak pon ala kadar je..FYI saya tak makan nasi pon hari ni..hurm tak de selera la...mungkin demam-demam macam ni sedapnye makan sup-sup...huhu tapi siapa lah yang sungguh baik hati nak masakkan saya sup..nak masak sendiri macam malas...mujur lah tadi en azam datang bawak buah n pisang and cendawan goreng..ade lah gak mende yang masuk dalam perut ni..alamatnye kuruslah saya...hihi bagus gak kalau macam tu..siyess demam-demam macam ni rasa tak selera langsung nak makan...hoho

4 comments:

Atiqah said...

musim kot..kte dulu pun pnh jd cmtu..smpai 1 umah dmm..

ziha said...

hurm tulaa..tak pernah rasa macam ni sebelum ni.huuhuu

Anonymous said...

ziha..moge cpt sihat yea...

~tim~

ziha said...

thanks tim~ :)