terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Friday, April 9, 2010

happi!

bahagianya pagi ni bila dapat dengar suara dia..semangatt sikit untuk teruskan hari-hari yang penuh mencabar kat UKM ni...sebab dia sentiasa akan mendoakan saya.rasa macam terawang-awang plak..hoho..almaklumlah, kami jarang sangat dapat cakap kat tepon lama-lama.mesej pon lagi lah..boleh dikira guna jari je berapa kali mesej dalam sehari. tapi hari ni saya tahu dia sangat sayang kan saya.. :) maaf y'all entri agak jiwang sikit hari ni..ini sebagai permulaan untuk hari yang baru..nak semangat-semangat jela..doakan saya untuk exam arab petang ni yer...semoga saya dapat jawab dengan baik.aminn.

7 comments:

Wanita Mutalib said...

heppinya dia :)

Iena said...

igtkan ape yg hepi... upanya leh sembang ngan buah hati...dlm jiwa ade taman ler ni erk...

ziha said...

hehe, mestilah hepi..
dah kembang setaman dah ni.. :)

kueyteowkungfu said...

alamk!jelesnye!ahax!
i'm hepi 4 both of u.(^_^)

all da best in ur exm dis evening!
ganbatte ne ziha chan! (^,~)

ziha said...

arigato gozaimasu faas chan..hehe

cIk pEnNa said...

suke entry nih..
heheh

selamat berbahagia!
;)

ziha said...

haha..maceh2...