terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Sunday, April 18, 2010

Yana ada facebook!

best pagi ni layan anaksedara yang ngokngek...sekarang yang sorang ni da de facebook.so meriah sikit lah kalau ade dorang kat dunia facebook ni..geng mengutuk semakin ramai..haha..anak2 sedaraku yang ramai tu..dorang dah boleh buat geng mengutuk no 1 kat makcik dorang yang voguee ni..a.k.a Auntie Ziha...heh..tak de maknenye dorang nak panggil aku auntie...dari kecik lagi dorang panggil aku Kak Ziha...huu..perasaa muda lah tu..cuma sekarang ni je aku ajarkan yang si kecik2 tu bahasakan diri aku auntie...kalau tak sampai ke tua lah panggil aku 'kakak'..rase tak sesuai plak..sejak bile aku jadi kakak korang?haha

pic saya wit anaksedara..de lapan orang kesemuanya..saya punya je belum ada.hihi


p/s: pesan buat Yana..dah de facebook tu jangan nak berfacebook jer..

2 comments:

Nurul Husna said...

mn satu yana ni?

ziha said...

yang perempuan besa tu.