terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Sunday, October 10, 2010

fesbuk~~


bercakap tentang fesbuk today..haa ni sekarang ni saya tengok ramai dah orang ade fesbuk..betul tak?? termasuklah saya..hehe,, sila jawab! kenapa kita mesti ade fesbuk???ha jawab2 jangan tak jawab...berapa ramai dah kawan you all kat fesbuk tu??? saya cume de dalam 5ratus lebey je kot kalau tak silap..boleh dikatakan semua kawan2 kat fesbuk tu adalah kawan dari zaman sekolah, saudara mara, dang orang kampung! haa ni yang hebat ni,, orang kampung sekarang dah ade fesbuk! bagus3!! satu kemajuan..ngeee~ ngek la ko ziha..ko ingat orang bandar je ke bole ada fesbuk!!

fesbuk ni boleh menemukan kite semula dengan kawan2 mase zaman kecik2 dulu....haa tak ke seronok gitu?? cume jangan terlalu obses ngan fesbuk ni udah lerr...sekarang ni agak slow la aktiviti fesbuking saya. almaklumlah,, orang dah sibuk dengan kerja...cett! taklah you all,, sebenarnya fesbuking masa time belajar dulu and fesbuking sekarang lain sikit...dulu masa kat u ngan kawan2 if g jalan2 mane2 mesti amek gambar kan, or de aktiviti pe2 ke,, amek gambar then tag kawan2..then komen le ko memanjang..sekarang?? tak de kawan dah nak terkinja-kinja macam dulu..huwaaaaa!!! Atiqah, Cik Husna, Derah, Ziela,KK, Ayien...dan kawan2 eLit ku yang lain!! sangaat rindu kan korang semuaaaa!! bile nak jumpe lagi nih??? sihat kah kamu semua?sob..sob..sob.. Pa pe pon, korang jangan lah lupekan ai di sini...kalau rindu, rajin2 lah bace blog ai ni...hihihi

okey, bercerita pasal fesbuk saya lagi..sekarang ni ramai orang add saya [bajet ko femes la ni?] eh tak lah..hehe. ramai orang yang add saya, yang saya kenal tu saya approve laa..yang saya tak kenal tu harap maaf...even kalau orang tu ramai mutual friend pon, if saya tak kenal saya tak kan approve..nak tahu sebab ape?? dia tak letak gambar betul die..ade ke die letak gambar katun dsb? huhu tak patut lah macam tuu..at least tunjuk ah sikit gambar cun korang tu..baru ah saya kenai then boleh lah kte bersahabat-sahabatan di fesbuk tuh..saya tak sombong okey! remember that..haha..

rasanya cukup dulu la saya membebel di pagi Ahad ni..saya nak p create kan akaun fesbuk for my sister..caihh..die pon mula la tu nak ade fesbuk gak...dah macam keperluan pulak fesbuk ni kan?? almaklumlah..cikgu2 kat skul dia mua dah ada fesbuk..takkan die tak de fesbuk plak kan??

Fakta menarik; kat sekolah saya fesbuk buleh buka plak, website2 lain n blog tak boleh buka...macam HARR...kehkeh, itu mgalakkan cikgu2 sekalian berfesbuking namenya!! ohh saya tidak yer..saya bawa laptop baru sekali, itu pon sebab ade keje nak wat... :P

4 comments:

cIk pEnNa said...

saya seorang fesbuk yg tegar!
hahhaa

=)

ziha said...

hehe,, cik penna..bagus la klu mcm tu.. sy jd pgguna fesbuk y tegakk..haha

Atiqah said...

hoho..kte pun suka main fesbuk.kikiki..

ziha said...

main fesbuk ke kite y dimain fesbuk
;)