terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Saturday, October 9, 2010

sabtu kena sekolah gak!

hari Sabtu pon kena sekolah..huhu takpe2...tapi seronok gak sekolah hari ni cos guna jadual hari Jumaat,, saya cume ada 2 masa je ngajar hari ni...hehe pastu waktu persekolahan pon singkat. hari ni bilik guru ada buat makan2..makanan disediakan oleh cikgu2..he termasuklah saya..orang tengah rajin, konon nak tunjuk terer pandai buat kuih laa..haha..tak baik tau macam tu Ziha! tak de lah,gurau je..Alhamdulilah, habis gak tadi kuih karipap and kuih puding jagung yang saya buat..hurm actually mak pon ade tolong..mane lah larat nak buat sorang2...heh..

cite menarik hari ni, budak yang paling nakal,, datang kat saya nak kasi sesuatu pada saya..dia cakap 'Cikgu saya ada nak kasi cikgu sesuatu nih, jangan terkejut tau'..saya dengan muka cool time tuh tengah duduk cakap 'pe dia'..dalam hati mase tu saspek dia nak kuarkan lipas ke, tikus ke dari kocek seluar dia..so, stanby jela maintain ayu muka supaya tak nampak terperanjat 'dog'. sangat, haha..tapi rupenya dia keluarkan dari kocek dia GULA-GULA!! ahaha..terus saya cakap 'thank you'..saje je bikin saya cuak budak ni..

kesimpulannya saya seronok sekolah hari ni..ahaha..ok lah you all itu saje cite saya setakat ni...nanti esok2 sambung lagi...adiosss.. ;)

2 comments:

Atiqah said...

wah dh de peminat
sllunye yg nakal tu la yg syg kat kte lebey..cecece..nk ckp kat dr sndr snbrnye..hahaha

ziha said...

haha..xde mknenya peminat..kdg tu wt kite skit aty de gak.