terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Wednesday, October 27, 2010

lalalalalalala~

salam...hai semua..letihnya baru balik sekolah..uhuhu..ni taip entri sambil baring2 lagi.ngades~ dah tak larat tapi nak taip gak, sebab rasa lama tak update..ceyyy! padahal tak de benda sangat nak cakap.heh...

hari ni kerja macam biasa..sibuk menanda kertas latihan n kertas exam students...haishh macam2 ragam students ku ini...sampai rasa macam nak guling-guling ketawa bila tanda kertas pelajar..hehehe..agaknya macam tulah rasanya cikgu n pensyarah yang pernah tanda kertas saya dulu...tapi seronok gak dapat tanda kertas macam tu..sebab boleh ketawa..hihihi

sejak beberapa menjak ni, saya lihat di shoutbox tu ramai benar blogger yang singgah di blog saya..thanks ye..ade gak orang nak visit blog saya yang buruk ni...padahal apalah sangat blog saya ni kan..insyaAllah de masa saya akan balas balik kunjungan kalian ye...hurm semenjak de blog ni saya tak expect pon ramai orang akan baca..saya menulis pon sebab saje nak luahkan isi perut, eh isi hati kat blog ni, di samping [ceyy ayat karangan ni, almaklumlah...teehee] dapat membina silaturahim di alam maya..saya expect segala isi blog ni dibaca oleh kawan-kawan saya saje..hiksss...

bila berjumpa dengan sesiapa saje n diorang directly tanya saya tentang perkara-perkara yang saya merepek dalam blog ni, tibe rasa terharu plak kan..sebabnya masih ade lagi yang sudi membaca blog ini..ah sudah..hihihi perasan tol aku ni...whatever pon terima kasih..kalau de students saya yang baca blog ni, cikgu wanna say hi..[tibe je].jangan jadi kan blog saya sebagai rujukan ye..haha, sebab ape yang saya cakap tidak disokong oleh mana2 pensyarah universiti..hahhaa.

oklah,, penat betul melalut ni..kasi saya rehat dulu kay..[tak de sapa pon suruh ko melalut]

1 comment:

Atiqah said...

kte tag kak ziha
join contest best..tgk kat blog kte..cpt2 wat entry before tarikh ttup