terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Friday, October 8, 2010

sekolah saya~

salam semua~ hari ini Jumaat lagi..huuu,, baru ada kesempatan nak update blog.almaklumlah, hari ni balik sekolah awal sikit.jadi petang2 de lah mase sikit nak update blog~hee

as usual, saya nak cite pasal sekolah saya...cehhh tajuk karangan macam karangan budak UPSR..hurmm, tinggal beberapa hari lagi saya akan berada di sekolah itu. alhamdulilah saya rasa seronok dapat berjumpa dengan pelajar-pelajar yang baik-baik belaka, yang nakal tu ada gak..tapi saya wat tak tahu je kalau diorang buat hal..nakal-nakal diorang pon, masih lagi buat kerja saya dan saya treat dorang macam kawan2 aje...sebab dorang ni cume nak kan perhatian...so, bile kite kasi perhatian kat dia, diorang rasa dihargailaa..layankan aje kepala dorang nih..haha..

FYI, boleh dikatakan setiap hari saya ajar diorang literature..haha.sesungguhnya itu saja yang saya rasa saya expert..hihi..tak delah expert sangat..tapi buleh lahh... :)) sekarang ni, masa wat revision saje..that's why saya tekan kan literature..sebab saya rasa section literature adalah section yang senang nak score.. :) harap2 pelajar-pelajar saya boleh jawab masa exam nanti..dorang pon nampak gayanye macam suke je kat literature ni..ceyyy!!ahaha

2 comments:

Atiqah said...

nnt last class buatla aktiviti mcm kte wat kat ppbl dlu..especially aktiviti dlm kls dr noraini..sure dorg igt k ziha smpai mati..hahahaha

ziha said...

skrg tak sempat dah..dorg dah nak exam..huhu