terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Saturday, October 30, 2010

keliwon

sok pakcik ku akan bernikah..congratss to my uncle!! akhirnya...hehe..saya bile lagi? hurmm ni yang tak sabar ni nak mendirikan masjid! cehh rileks saje Ziha...mase kamu akan tibe juge nanti..tak perlu gelojoh..erkk mcm tak seswai perkataan ni..tak perlu terburu-buru,, yeah thats the words I wanna say..heee~

mari bercerita seramm....huuuuu
beberapa hari yang lepas,, my sedara die ada terjumpe dengan species hantu bernama P*******K.haisshh..seram seyhh cara die terserempak ngan hantu ni...dahlah tmpat tu memang hari2 saya lalu..memang dah ramai orang jumpe kalau lalu kat situ..owang yang baru balik dari masjid pon bole jumpe katenya...tapi kann...saya harap2 lah kan,, biar budak2 yang selalu melepak malam2 yang jumpe..haa baru padan ngan muke dorang..haahah..tulaa sape suh merayap malam..

sepertinya saya macam dah mengantuk dah ni...tapi de kerja sekolah yang perlu dibereskan..kene lah bereskan dulu supaya taklah bertindih2 lagi kerja..oklah you all till here..nanti update lagi.. :)

3 comments:

cik ayin said...

uit
kat mane tu.
bikin seram jek

aNiS tHe BumbleBee said...

for realll??? ziha,amek la gamba...mueheheheh!

ziha said...

cik ayin...kat kg kite lorhh...seram la gak..da th jd penakut plk..he

kak anis~tak mola takutt..huhu