terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Saturday, January 1, 2011

1.1.11 happy new year y'all!

1.1.11....yeahh..update yang pertama, hari pertama, bulan pertama dalam tahun baru..ini masuk tahun ketiga saya berblogging..ehee..apa yang seronok sangat berblogging ni ek?huhu saya pun tak tahu ape yang seronok sangat dengan dunia blogging ni..

bercakap pasal blog ni kan..hurm jenis entri macam mana kah yang korang suka baca?? hurm saya tak kisah kot entri apa-apa, blog sape-sape pon saya baca,,tak kira sama ada blogger tu blogger otai or petai..haha if dah drop by kat blog tu, saya akan baca entri, if berminat ngan entri yang saya baca tu, mesti saya komen.. cuma yang tak sedap sikit baca if de orang buat entri nak kutuk-kutuk cara sesorang menulis dalam blog...hurmm bagi saya, kalau rasa tak puas hati dengan cara penulisan sesorang or apa yang dilakukan oleh sesorang dalam kehidupan seharian yang ditulis di dalam blog..tak perlulah kite kutuk..biarkan..if tak suke baca blog tu, or geli dengan apa yang orang tu tulis..diam sudeyhh..itu hak dia..jangan lah kita kutuk-kutuk orang tu seolah-olah kita ni perfect sangat.lain lah kalau memberi nasihat or teguran untuk ke arah kebaikan.yang ini tak pe..sangat dialu-alukan, tapi jangan lupe..perlulah berhemah.sebab takut cara menegur tu tidak dapat diterima.. :)

tibe-tibe je cite pasal entri kutuk-mengutuk plak kan..hoho takde pe..just wanna say that nobody is perfect..saya pon ada buat silap..if sepanjang saya menulis di blog ni ada mengguris hati sesiapa. or ada yang terasa dengan apa yang saya tulis.saya minta maaf..kebanyakan entri yang saya tulis saya cuba sedaya upaya untuk menjaga hati seseorang and sesiapa saja.tapi tu la kan, saya manusia biasa yang diberikan perasaan yang macam-macam, marah, benci, rindu, dendam, perasan, over, gedik..haa semua ada..hehehe

so, tahun 2011..saya nak berkawan baik dengan ramai orang.ehee..jom la berkawan dengan saya,,saya baik orangnya..haha ade orang kata, orang baik tak mengaku diri dia baik.abes tu orang jahat tak mengaku diri dia jahat laaa???

2 comments:

AA said...

pasni k ziha story morry morning glory psl new status la ek..hehe
igt nk ubah gaya penulisan kte..wat do u think??

ziha said...

hehe..new status? haha

nak ubah gaya penulisan macam mane tu?ok je..pe2 gaya penulisan tqah pon kite ttp bace blog tqah pnye.. :)