terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Tuesday, February 23, 2010

sumayyah, saye demam.

Ini Sumayyah saye..Sumayyah saye dah besar..Sumayyah tengok ape tu??? tengok rama2 yerk..hurmm sian die..pagi tadi pukul 3 die demam..terus gi bawak ke klinik...huhu..cian ie..same la auntie pon kat sini demam gak..pagi tadi rase demam datang balik..nak g PK macam tak larat laa..takut karang pengsan kt tengah orang ramai tak de org nak angkat..laen lah kalau Cik Azam ade..huhu sempat lagi sakit2 ni..gateii noo..To kawan2 sekelas ku sekalian..kabar2 kan lah saye kepada lecturer saye tak dapat hadir ke kelas pada hari ni...sesungguhnye saye tak larat nak kuar bilik...pe lagi nak g ke PK amek MC...huhu,demam masih tak baek lg.. :(

4 comments:

cokelat lover said...

cian kt u...
rest jela dlm blik erk..
nnt kami kabo2 kn kt lectrr..

ziha said...

huks3..thanks husna..

Ah Fatt said...

nanti aku kabarkan kat seluruh alam

ziha said...

haha~maceh2~