terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Saturday, May 15, 2010

saya dah balik kampung! seronoknya!

salam.selamat malam semua.alhamdulilah.saya da selamat sampai ke kampung halaman.naik bas dari stesen Bukit Jalil tadi.bas ke Pontian bertolak pukul11 and sampai dalam pukul 3 lebih.almost four hours la duk dalam bas tu...mase dalam bas tu..paham-paham ajelaa..rasa girang di hati ni..ceyy..nak sampai uma cepat-cepat membuak-buak..sampai nak beli makanan pun tak sempat tadi.even benti kat stesen minyak pon saya tak beli apa-apa.just minum air mineral je.huhu

sesampai aje kat Pontian tuu..saya dijemput oleh mak bonda...heheh..my mom, nenek and Sumayyah pon ikut sekali.sebenarnya just nak jemput pastu balik je...tapi memandangkan saya belum makan apa-apa lagi...hehe...ape lagi...singgahlah kami ke restoren kat Taman Rambah~ haha kira macam sambut tuan puteri la ni ye...kihkih...

kuey tiaw tomyam~my sister order...nampak macam sedap je..

mee sup burung puyuh~ini my mom and my nenek punyaaa!yang ni...yang paling sedap..nasi goreng paprik..lain laa dari yang saya rase mase kat kolej zaba dulu..heheh

my nenek~ 

my mom and Sumayyah~ Sumayyah tu macam dah terliur sangat tengok sup nenek dia punye..apalah..awak tuu kecik lagi mane bole makan mee sup lagi. :))

yang ni ialah mak bonda..sedang menikmati kopi radix beliau..mai secawannn..hehe

kesimpulannya~saya rasa seronok di kampung sekarang. dah lama tak jumpa family. nak-nak dapat kumpul sambil makan-makan..lagi la saya sukee.. :) tapi kan cuma lum jumpa Cik Azam je..huhu..ntah bila la bole jumpe dia ye?heheh.

No comments: