terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Wednesday, May 12, 2010

tesis da hantar...

akhirnya..tesis saya dah hantar! seronok tak terkata..alhamdulilah..penantian yang sekian lama kini sudah berakhir...cewahh..he3..pasni dah tak de dah entri tensen2 pasal tesis..haha..saya sangat terharu sebab dapat pelukan dari supervisor saya...'maybe u wanna hug'..then terus dia hug saya...wahhhh..bestnye..sedih pon ada sebab entah bile dapat jumper supervisor yang baik macam dia lagi...nasihat beliau tak mungkin saya lupakan...dia sangat baik okeh..sangat sweet..huhu...

5 comments:

gloria said...

saya pun dah antar..hehelega.give me 5..hehe

Atiqah said...

bestnye dh anta...kte ni lmbt lg padahal awl lg anta g binding

Lucy S. said...

wow! thniah la dah siap tesis. :D

.millalara. said...

ok, dah hantar. dah boleh kawen ;p

ziha said...

gloria~yep..akhirnya kite.

Tqah~sabar jelaaa...

alynn~maceh3x...hihi

milla~nampaknye macam tulah..he