terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Friday, November 19, 2010

Mell cakap blog saya cantek!


okeh, ni nak cite pasal award yang saya dapat dari Mell Aziz..ucapan untuk Mell Aziz: terima kasih la ye Mell cos ko sudi kasi aku award ni..tak sangka ko kasi aku award sebab blog aku santek...santek ke?haha Lain kali ko kasi la aku award sebab aku cantik plak...hehe


saya tanak tag 10 orang boleh tak?? saya nk tag semua orang! hah..lagi ramai lagi bagus kan??sebab bagi saya semua blog tu cantekk..ceyy!

sekian.babai~

2 comments:

Mell Aziz said...

haha. tak nak tag pun takper. penat la nak tag org. haha

ziha said...

penat nak tag sebab nt tak de owg nk buat eh??huhu