terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Tuesday, November 2, 2010

saya ada passport!

ahaa..saya da ada passport! tapi..bukan passport antarabangsa tau..hehe passort to health, wellness and beauty..hihi...

tadi mase pergi beli syampu kat Watsons, sempat lagi tu saya buat passport..ini dia passport yang saya maksudkan tu... disebabkan saya selalu bershopping di Watsons saya rasa saya perlu ada kad nih... :))


itu dia kad nye...nampaknya bertambahlah koleksi kad dalam dompet saya tu~hihi haa ade gift voucher lagi...


berminat nak dapatkan kad watsons ni?? senang je, pergi ke kedai watsons yang berhampiran, harga keahlian adalah sebanyak RM12 seumur hidup! hee..pastu you all kena daftar sama ada secara manual dengan mengisi borang dan submit di kedai watsons tu..tapi bole isi secara online gak...lagi bagus sebab dapat 200 points free kalau kite daftar secara online..


dun worry, kalau dah beli Watsons passport ni die ade sertakan cara-cara untuk daftar dan activekan card...tak pon nanti, cashier kat watsons tu boleh bagi tahu cara-caranya~

ecehh,, terpromot lak kan...saje je..abaikan kalau you all dah buat kad watsons nih...saya memang suke mende2 macam ni....teehee,,, :))

No comments: