terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Thursday, November 11, 2010

thanks a lot friends!

salam~
akhirnya, dapat juga saya update hari ni..setelah beberapa hari menyepi..maaflah, bukan tanak citer masalah saya di sini.tapi tak sempat sebenarnya nak cerita kat blog ni pasal my problem.kalau dilihat pada entri yang lepas, macam besar sangat je kan masalah saya ni..huhu actually, masa entri saya yang lepas, saya baru dapat tahu yang saya dapat pergi ke microteaching MARA dan juge KPLI Mtest...yang microteaching MARA tu dah lama dah kuar, tapi saya baru check (padan muke) tu yang rasa kelam kabut tu..lagi satu tempatnya jauh plak...huhuhu kat Kuala Kubu Baru..hurm hati dah berbelah bagi masa tu,, memang rasa tanak pergi...dengan tak bersedianya lagi..pe kebendanya microteaching tu pon saya tak tahu sangat...hoho..

saya hampir berputus asa di saat-saat akhir..saya sempat meluahkan perasaan saya dan bertanyakan pendapat pada kakak-kakak di sekolah.diorang banyak kasi support and tunjuk ajar pada saya.rasa terharu dengan sokongan mereka.terutama sekali Kak Fairuz..dia baanyaaak sangat kasi tunjuk ajar pasal microteaching dan tak jemu2 menjawab soalan2 saya..huhu terima kasih kak..

can u imagine..sampai saat-saat nak membeli tiket ke KL tu pon saya masih tak tahu lagi nak g ke tak..huu teruk tak..mase tu saya cakap ngan mak je..cakap tak tahu nak gi ke tak..tapi tak berani nak cakap ngan abah..sebab abah nampak beria naa..tp dalam hati saya tekad..kalau saya tak dapat siapkan microteaching saya tak kan pergi walaupun da beli tiket...huuuu truk kn?

kawan-kawan yang memberi sokongan


thanks you all sebab kasi semangat and dorongan untuk saya pergi...tapi kann..de kawan saya yang sorang ni kann..kate-kate die telah buat saya sentapp! haha..

Mell Aziz die pon dapat microteaching MARA..so saya pon ape lagi laa...menanyakan macam-macam soalan kat dia..perghh,, bile je saya cakap saya nervous, terus dia kata nak lempang kan..dah tu kalau saya buat main2 pon die nak lempang gak!adehhh..ganas betul mamat ni, nampak je lembut..haahaa. tapi pa pe pon aku nak ucapkan terima kasih kat ko gak..sebab kalau ko tak cakap ko nak lempang aku mesti aku tak g microteaching tu..huhu

this is from Helwa..FYI Helwa, saya pakai baju yang awak kasi tu untuk microteaching hari ni..sebab nak bawa semangat awak bersama saya..sebenarnya saya pergi ke microteaching hari ni dengan berbekalkan semangat dan sokongan kawan2 yang sentiasa mendoakan kejayaan saya.thanks a lot my friends!

sesungguhnya sokongan dan dorongan kawan-kawan yang telah membuat saya kuat hari ini. selain tu melihat kesungguhan abah yang telah bersusah-payah untuk saya, telah buat saya menjadi lebih kuat.lebih-lebih lagi hari ni ialah hari lahir abah,, jadi kalau boleh saya nak kasi dia hadiah yang paling bermakna iaitu dengan buat sehabis baik untuk microteaching hari ni..Selamat hari lahir abah...thank you so much, i looove you till the end of my life.

ok, till here...de banyak lagi nak cerita sebenarnya..tapi mengenangkan baru saja sampai rumah n nak sekolah plak tu sok, saya stop sini dulu..next entry saya akan ceritakan my journey to Kuala Kubu Baru..it's a wonderful journey though a bit tired...ok see u guys again! bye n gud nite~

3 comments:

wanita mutalib said...

nnt citer kay..

pengalaman tuh :)

Atiqah said...

alhamdulillah kalo semuanye berjln lncr..all the best k ziha..rezeki semakin murah skrg..hargailah ia dan jgn lupa utk bersyukur pd Allah juga

ziha said...

WM~ insyaAllah..de ms sikit nanti saya cite..

Thanks Tqah :) i will.