terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Friday, November 19, 2010

Survey2 butik pengantin :)

salam semua...
diharapkan semua sihat-sihat saje lah hari ni ye..hari ni saya nak mulakan cerita dengan lawatan saya ke butik pengantin dua hari yang lepas..waaah!! Ziha dah survey2 ke butik pengantin nampaknye nih...sepertinya harinye sudah hampir tibe...ceyy! hehe

ini laporan dan luahan hati sayaa..

melihat baju-baju yang cantik membuatkan saya tak tahu nak pilih yang mana satu! [eceh tipu je] haha boleh dikatakan cantik-cantik belaka, tapi tak sesuai dengan tema saya la plak... :) tema saya kaler pe ek?? of course la warna kegemaran saya...you all pon mesti dapat agak kan my favourite colour?hehe



aisehh, baju yang ni bagi saya cantik gak..actually teringin nak pakai baju songket nanti,but not this colour laa...hihi



masa di butik pengantin tu, ada pengantin ni bersaiz XXL, die teringin sangat nak pakai baju gaun..so what do u think guys?? pelik ke orang yang bersaiz ni nak pakai gaun masa kawen nanti? dia takut orang kate apa plak nanti if die pakai gaun sebab die takot tak sesuai...so cadangan sis yang empunya butik tu ialah, pakai aje..pedulikan apa orang kata,yang nak kawen tu awak..sis ni akan cuba buatkan baju yang bersesuaian dengan saiz badan beliau [ekceli kat butik tu tak de satu baju pon yang fit dengan saiz beliau]..huuhu sampai begitu sekali..saya suka bile ada mak andam yang sebegini rupa sebab boleh dibawa berbincang dan pandai beri nasihat kepada bakal pengantin2..tak macam sesetengah bridal tu, service tak mantap, tak mesra dll..huhu






TAPI...ada satu perkara yang korang kena tahu! saya sebenarnya bukanlah pergi ke butik pengantin untuk survey2 baju pengantin or bertanyekan pakej2 yang ada di situ! pergi pon bukan dengan Cik Azam..haha sebenarnyaaa....sila lihat gambar di bawah untuk kepastian...hoho

nampak tak apakah dalam gambar di atas?? ye, saya sebenarnye pergi menemankan mak bonda buat sauna dan berurut bagai...heh ponat tau I tunggu die, dah berjanggut rasanya sebab tunggu dia dari sebelum 3 sampailah pukul enam! hah, lame tak??? ekceli kat situ adalah salon dan butik pengantin sekali..so you all nak buat massage ke, facial ke, gunting rambut..hahh semua ada kat situ..nak tahu kat ne?? meh datang Pontian I tunjukkan..eceh terpromot la lak..

p/s: moral of the story 'sabarlah menanti' huhu...

5 comments:

najihah sahami said...

waa..jelesnye...excited je nk kawen ni..ish...hehe...semoga semuanya lancar k!

ziha said...

insyaAllah..thanks Najihah.. :)

Cik Fasyareena said...

alahai..fasya igtkan ziha ygnk kawen da..hehe..nk kawen,khabarkan ya!

ziha said...

hehe cik fasya..baik nanti klu kte nk kwen kite kabar2kan ye.. :)

Anonymous said...

salam. boleh saya tau x butik tu kat mana? terima kasih.