terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Saturday, November 27, 2010

saya makhluk paling comel!

nama saya Sumayyah~

menghisap puting adalah antara hobi saya yang paling best.

kalau tak de puting kopek saya..saya mesti tak boleh tidur..

biasanya saya akan mengamuk kalau tak dapat puting sebelum tidur..huhu dahsyat kan saya??

saya ada auntie bernama Auntie Ziha..

hari-hari dia suka mengadap laptop..dia tu sambil jaga saya sambil tu dia mengadap laptop.

saya selalu dengar auntie Ziha cakap pasal blog la,, blogwalking la..haih,macam-macam lagi lah.

jadi..saya pon diam-diam dan panjat kerusi tengok apa yang best sangat main laptop nih..hehe


wahhh! rupa-rupanya seronok!

dapat tengok gambar cat, butterfly dan bird! yeye.

sebelum auntie saya perasan saya godeh-godeh laptop dia,,

sempatlah gak saya tulis satu entri ni..

haii..saya Sumayyah! umur saya 2 tahun. comel tak saya??

selamat berkenalan. :)




Oppss!! terkantoi sudaaa saya main laptop auntie saya..

Auntie Ziha dapat tangkap gambar saya main laptop dia.

Habislah lepas ni mesti kena dukung turun dari meja..huhu

okeh kawan..saya stop sini dulu ye..babai. :)


p/s: auntie terus dukung saya turun dari kerusi..tahu dahh, selalu dia buat macam ni.huhu

7 comments:

Atiqah said...

bdk2 zmn skrg...hehe

ziha said...

tula..semakin advance!

ciknabil-a said...

dia pown nak on9 kew? hehee..

ziha said...

haha..ha'a dia pon sibuk2 je nk tgk.

bungakuning . said...

hehe , comel . budak kecik men blog jugak . hehe

ziha said...

hehe..biasalah budak kecik zmn skrg!

Anonymous said...

Kedengarannya bagus, saya suka membaca blog Anda, hanya ditambahkan ke favorit saya;).