terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Friday, November 19, 2010

happy holiday to all~

salam semua..
hari ni merupakan hari terakhir persekolahan..woo sedey2..huhu sebab pasni tak dapat jumpa rakan-rakan sekerja dan anak murid tersayang..ceyy! ahaks..bukan ape, bila kite dah berada dalam suatu keadaan dan suasana yang menyenangkan dan menyeronokkan sudah tentunya kita rasa saayang sangatt apabila terpaksa berpisah..perpisahan kali ni tak tahu lah bersifat sementara atau selamanya..sebab saya tak tahu lagi masa depan macam ne, kalau ada rezeki mengajar di sekolah tu lagi, insyaAllah kita akan bertemu kembali~ sob sob...apasal tetiba nak sedey2 ni??huhu

Mari tengok muke cik tuan belog pada hari terakhir persekolahan...mekap lebey hari ni.....ngeeeee :))


Yang gambar ini plak, nampak nuu yang belah sane tu..beliau merangkap driver saya, kakak dan teman..sepanjang saya di sekolah baru ni, dialah yang menghantar dan menjemput saya dari sekolah..ehem banyak betul pengorbanan beliau..yelaa kalau bukan kakak sapa lagi kan nak tolong adik??heheh adikmu ini belum ada kereta lagi..kekekeke.TERIMA KASIH Kak Ida a.k.a mak bonda..he3 pengalaman yang paling best bersama mak bonda ialah bila kitorang balik sekolah..teehehe, kadang tu kami balik dari sekolah balik pergi makan kat tempat best2 dulu baru balik rumah..hehehehe..


ohooo, yang ni plak name tag saya..saya berharap name tag ni masih boleh disemat lagi pada tudung saya..insyaAllah doakan ye kawan-kawan ada rezeki saya pakai name tag ni lagi..FYI name tag ni baru dibuat masa saya nak pergi microteaching hari tu..sebelum2 ni pergi sekolah saya tak pakai pon..kikiki :p tp oleh sebab saya nak orang tahu name saya so, saya buatlah satu name tag...hehehe tak delah just kidding..cegu mstilah pakai name tag kan? kan?


Lastly, selamat bercuti kepada semua warga sekolah...terima kasih atas segala jasa baik kalian..saya amat hargai semuanya..untuk pelajar-pelajar sekalian, cikgu doakan yang terbaik untu semuaa!

Diakhiri dengan gambar saya lagi :P FYI masa microteaching hari tu, baju ni laa yang saya pakai..Helwaaa!! tengok ni saya pakai baju yang kamu kasi!!! santek tak?hihi


p/s: sangat best sebab selalu ada 'pot luck' di bilik guru sebabnya...MAKANN!!haha

2 comments:

Syazwana said...

bestnye cuti
wuuu
saye exam pon belom lagi
:D

ziha said...

hehe..tak pe syazwana..sabar ea :)