terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Monday, November 8, 2010

hari ini hari Isnin~

Hai semua~
pekabar? ade sehat? macam mane cuti hujung minggu? seronok?hahha..cuti hujung minggu saya, saya ade habiskan masa dengan si dia...huhu,, tak de g mane pon, cume dok berbincang ape2 yang patot..hehe

dan hari Sabtu yang lepas, saya yang sangat boring tak tahu nak buat ape,lepas makan malam dan solat isyak, saya main mekap2 plak...dan hasilnye anda boleh lihat gambar di bawah.. :)

oke ni bukan saya ye...this is my anaksedara yang baru lepas PMR...saje dia nak belajar make up dengan saye...katenya dia ada dinner akhir tahun kat asrama,, jd nak tahu mekap ape yang sesuai untuk dinner tu..


dan hari ni saya dah start mengajar..hari ni saya tak banyak kelas, jd saya habiskan masa baca novel koleksi Mills & Boon yang de kat bilik BBM..hee..seronok lak bace..buku tu mcm tak de orang nak baca je..jadi saya baca lah.. :))

tinggal lebih kurang 2minggu lagi hari persekolahan, dan lepas itu kte holidayy!! yayyy!hehe..nak pergi mane ye cuti ni..hoho tak de nak g bercuti mane2..cumer rasanya nak memenuhkan jadual cuti ni dengan menghadirkan diri ke majlis kawen kawan-kawan dan saudara-mara...hehe,, orang kate amek berkat..teehehe

ok,, till then..saya rasa dah mengantuk sangat dah ni..mcm nk tidor je..tapi orang kate tidur lepas asar tak elok....huhu..tak pelah, saya tengok jela tv daripada boring2 tak de nak buat ape kn, layan jela tv tu :)

2 comments:

cik husna said...

yank..
ank sedara u muka mcm u la..
huhuhu...

ziha said...

hihi..nak wat mcm ne..da 1 family..