terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Friday, June 4, 2010

Award dari Adik Mas~~ :)


Salam semua...hari ni saya nak jawab tag dari adik Mas yang baik hati sebab dah kasi saya award ni..thanks ye dik.. :))

1.ape yg bermainan di fikiran anda sekarang ini?
macam-macam..tak boleh nak describe satu-persatu.mungkin one of them ialah tengah fikir macam mana nak cari duit nak kawen..ekekekekke!

2.apekah name samaran anda?
nama samaran ni macam name tipu2 kan? name yang kite guna kan untuk jd stalker facebook orang.haha rasenye tak dela...tapi klu saya ade name samaran saya nak name 'Cucukepudik da Vogue'...hehehehehehe

3.berikan 3 org yg anda syg
Pertama, makbah and family :)
Kedua, my tunang, Cik Azam :)
Ketiga, kawan-kawan saya

4.panggilan tok si dia
abang, :) babang...wekk :P

5. hadiah yang anda idamkan dari yg istimewa?
kasih sayang sehingga ke syurga...:)

6.blog manakah yg anda suke lawati..
banyak..antaranya blog kawan-kawan, blog mekap2, blog info2 and tips, dan banyak lagi..hehehe

7.tagkn kepada 15 org...
Zuana
Prince Hairi
Kak Erin
Intanadia


banyak lagi nak tag ni,,sebab semua orang deserve award ni...:)
okeh you all, have a nice day!



2 comments:

Anonymous said...

Welcomee,, my sis.. :DD

ziha said...

:))