terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Wednesday, June 30, 2010

Cerita Mimpi..

salam semua!
nak cite ni..malam semalam kan, I mimpi salji turun selebat-lebatnye kat rumah..macam hujan lebat yang turun tapi berwarna putih macam ais yang dikisar macam abc tu..hehe. serius macam real...siap kat belakang rumah tu an ade snowman...besar giler..then, dalam mimpi tu saya kuar rumah sebab nak menikmati salji yang lebat tu laa..tapi kann..bile kuar pijak je kat salji2 tu..salji2 terbabit terus hilang and mencair...huu...sedey tak? ape ek maksudnye?? saye tanye kawan2 kat fb td pe maksudnye..then de yang cakap nak dapat rezeki la, nak dapat berhoneymoon kat tempat bersalji la..wahh best tu..then tibe Tqah komen ajak pegi Korea..haha motip sangat kan, mimpi salji nak gi Korea bagai.. :)

pastu saya ade mimpi malam semalam gigi saya patah..haaa! yang ni selalu orang kate petanda tak elok sikit...biasanye orang cakap tu maksud orang yang terdekat ngan kite akan meninggal dunia...huhu...tapi saya tak delah percaya sangat..pernah tengok pagi2 program tanye lah ustaz kt tv9 tu..de orang bertanya kan tentang mimpi2 ni..dan ustaz tu jawab, mimpi ni mainan syaitan..dan kite tak boleh percaya kan benda2 ni semua..huhu tulaa..saya pon tanak percaya...kalau percaya boleh jadi syirik...sebenarnya dah banyak kali saya mimpi gigi patah...tapi alhamdulilah tak de pe2...mimpi hanya mainan tidur...kena percaya pada Allah..

6 comments:

Atiqah said...

hehe kte nk bg inspirasi kat k ziha suh g UK..dh jgn fkr bkn2..kte sejak keje ni asyik mmpi muka boss, mmpi psl minyak la..adeh tension den..

Atiqah said...

* silap bkn UK..Korea..aishh otak dh dok kat UK ni la akibatnye.nk tershashul semua bnda

ziha said...

haha..ulu kelang bole laa...insyaAllah..ade rezeki nt smpi gak kite kt UK..bhye ni smpi mpi2 pasal myak..

Winnie Cik Mastura said...

hehe. bestnya mimpi psl salji, entah2 dpt gi honeymoon kat Korean kut. hehe.

fArAh nAbiLA said...

tahniah lulus... jom la cube http://ohcbella.blogspot.com/2010/07/korang-mesti-cubamesti-korang-teruja.html..

ziha said...

best gak tu mas..harap2nye macam tu lah..jgn hanye dlm mpi je...huhu


thanks farah.. :)