terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Wednesday, June 23, 2010

rindu kat bilik saya dulu.. :(

Rindu nak sepah2 macam ni..hehe

Rindu kat bilik ni... :( sekarang sape agaknye yang stay kt bilik saya ni.

tibe rasa best plak dok kat bilik ni...rindu sangat ;'(


Maaf, gambar katil saya memang selalu macam ni..hee

Sekarang dah tak payah pk nak buat assignment tu, assignment ni..

tapi ada perkara yang lebih penting untuk difikir kan...huhu...

5 comments:

cintaqaseh said...

fikir apa ziha??kawen??heheheh..jangan lupa jemput..

cintaqaseh said...

fikir apa ziha??kawen??heheheh..jangan lupa jemput..

CuTeMiUt78 said...

ooppss.. lama tak singgah sini.. dah habis belajar ke dik.. eemmm pikir apa la tu ya

Winnie Cik Mastura said...

hehe. lupa pulak time2 akak mkn dlm bilik time bljr dulu. hehe. fikir pasal ape tuh ye kak? hehe.

ziha said...

ajie..insyaAllah tak lupe jemput..kikiki

cutemiut...kak, ha'ah kite dah abis blaja..mcm2 nk pk kak..he2

mas~ ha'ah..sekarang tak boleh makan mcm tu lg...tak dok dlm bilik sorang2 lg.. :p