terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Thursday, March 11, 2010

ada apa dengan esok?

Hai semua! umo saye tak lame lagi dah nak meningkat..huhu.tak sangka rupanye dah nak birthday yang ke- tettt...hehe muda lagi tau.For you information, my birthday akan tiba sok...hehe.ade sape2 blogger yang berkongsi tarikh lahir dengan saye? jom celebrate same2.hehe

Okeh, kat sini saye nak kongsi info tentang ciri-ciri orang yang lahir bulan Mac ni..ini mengikut kajian Dr. Fadzilah Kamsah ye...mungkin da ramai yang tahu..tapi kite zass aje lah!


~~Berpesonaliti yang menarik dan menawan..
okeh yang ni sape setuju? hihi yelaa, nak buat macam mane kan, dah tertulis macam ini.bukan saye yang kate, tapi die yang kate....he3.

~~Mudah didampingi sangat pemalu dan pemendam rasa
hurmm, tis one no komen, mudah didampingi tu kena tanye kawan2 la...sangat pemalu tuu..kadang2 je kowt..heh..pemendam rase..ye jugak..

~~Sangat baik secara semulajadi, jujur, pemurah dan mudah simpati

isshhh..orang yang lahir bulan 3 memang macam ni kowt..hehehe...saya orang yang paling mudah simpati pada orang yang susah...huhu

~~Sangat sensitif pada perkataan yang dituturkan dan alam persekitaran
hurmm agak lah sensitip..tak boleh salah cakap dengan saye, nanti saye terinterpret laen plak.. so kesimpulannye, jangan cakap ngan saye..haha.

~~Suka pada kedamaian
mestilah kan...saye tak suke kecoh2...sebab saye cool orangnye..wekk.

~~Sangat peka kepada orang lain
yup peka..boleh gak lah...

~~Sesuai dengan kerjaya yang memberi khidmat kepada orang lain
no comment. rasenye lebih suke kerja sendiri2 kowt...

~~Tidak cepat marah dan sangat amanah
kadang cepat gak marah, tapi kadang saje-saje berlagak cool...padahal dalam hati..huhu siaplah ko nanti..amanah insyaAllah.

~~Tahu balas budi dan tahu kenang budi
InsyaAllah

~~Pemerhatian dan penilaian yang sangat tajam
ye..yang ni saye tidak nafikan.sebab saye sgtlah pemerhati orangnye.haa..jage2 you all.

~~Kecenderungan untuk berdendam jika tidak dikawal
Maybe.

~~Suka berangan-angan
yup...memang suke berangan dari kecik lagi.sekarang pon! haha

~~Suka melancong
de ke orang tak suka melancong?? mestilah, I loikke!

~~Sangat manja dan suka diberi perhatian yang sangat tinggi
manja sangat tu tak lah..cume manje kat orang2 tertentu je..tettt..

~~Kelam kabut dalam memilih pasangan
tak kot...sebab dah dapat...hehe.

~~Suka dgn hiasan rumahtangga
so far belum lagi..tunggu lah nanti kalau rumah dan tangga saye siap.huhu

~~Punya bakat seni dalam bidang muzik
Haha..klako-klako! setakat menyanyi dalam bilik air tu boleh lah...bakat2 seni lain tu ade la gak kan dalam diri ini...heheh.

~~Kecenderungan kepada benda yang istimewa dan baik
hhuishhh..mestilah!

~~Jangan terlalu moody.
opps...tak lah..saye jarang moody ni..ceceh...yela tu.


aiseh..macam jawab tag daa..ade sape2 yang berminat nak jawab tag ni ke?haha..saya nak tag orang lahir bulan Mac lah..haha..ahaa! sape2 yang lahir bulan Mac boleh lah jawab tag ni ye..hihi yek auw je aku nih..honestly, ade kebenaran nye gak pe yang dikaji Dr. Fadzilah ni...sebab kebanyakan ciri2 tu ade kat saye..hoho..so you all macam ne? ade ke tak persamaan dengan ciri2 yang disebutkan di atas? *utk y lahir bulan 3 jela.

8 comments:

Wanita Itu said...

kuat berangan eaaa :p

ParkAir said...

Kecenderungan untuk berdendam jika tidak dikawal, hehe...
anyway Hepi Besday Siti Zulaiha!

Cutiesifa said...

happy upcoming birthday!!!

ada besday kawan sy gak esok..

ziha said...

wanita itu.
yepp..tersangat lah kuat berangan.hihi

parkair
berdendam tu kdg2 kejap je..haha
tenkiu2!hehe

cutiesifa
tenkiu laling!
kimslm kt kwn gak.wish happy birthday frm me. :)

Atiqah said...

mmg sgt observable pon..hehe

ziha said...

haha tqah...
nak buat macam mane..hobi.kihkih.

cokelat lover said...

nk jwb tag ni tp lum bday..wakakaka

ziha said...

haa..xpela husna..
tis is for y lahir bulan 3 la..hihi