terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Thursday, March 11, 2010

sayang abah~

hari ni abah saya operation mata. sebelah mata abah kena operate sebab tukar kanta. sebelum ni just buang selaput je, but still kabur lagi. this is the second operation. alhamdulilah, segalanya berjalan dengan lancar.beberapa hari ni saya asik fikirkan abah je. sampai termimpi-mimpi.huhu.bukan ape, risaukan abah sebab dia ade kencing manis.risau jadi ape2..ishh..go away pikiran jahat! harap-harap lepas ni abah dah boleh nampak dengan jelas muka anak bongsu dia yang paling comel ni.hehe hurm tadi abah tepon dari hospital, suara dia macam biasa lah..tak delah lemah, sebab yang operate mata, suara tak.hehe. cume tadi tak macam selalu..abah kalau tepon mesti de je nak kenakan orang.cume tadi nada dia serius la..abah sangat risau kan anak dia yang sorang ni..huhu. don't worry abah, duit masih cukup, saya sihat dah tak sakit-sakit lagi.hehe kawan-kawan doakan abah saya cepat sembuh ye! :)


p/s: edward &bella saye kuat makan tau. kawan saye, Ju cakap die comel macam Tuck si kure2 dalam wonderpets tu.comel kan?he.

6 comments:

Berd said...

moga dia cepat sembuh.
amin..

Anonymous said...

oh ko anak bongsu
anak kesayangan abah ni :)

Anonymous said...

eh... moga abah ko cepat sembuh

Cik Cinta said...

i pun syg abah.. heheh..
love my dad..

ziha said...

tenkiu berd. =)

yup ah fatt.ak ank bongsu.thanks doakan abah aku.


miss manja..jom kite sm2 sayang abah kita.hihi

cik husna said...

hrap pkcik sht cpt ;)