terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Tuesday, March 2, 2010

it's just for fun!

Lama tak jawab tag, kali ni saje2 nak jawab tag yang diberi oleh Panadol...thanks ye sebab sudi tag saye, maaflah jawab agak lambat..kepada sape2 yang di tag dalam ni, sile lah jawab kalau ade kelapangan, kalau takde,xpe...its ok...just for fun!okeh, ini jawapan bagi tag itu.


[1] Adakah anda rasa anda hot?
tak pon. sebab i vogue.heh..tapi hot seh Malaysia sekarang nih.


[2] Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang





[3] Cerita pasal gambar
Gambar ngan Cik Azam time raye 2 taOn lepas..*peace* v (~_^)v..

[4] Bila kali terakhir anda makan pizza?
mase cuti raye cine yang lepas..my sis belanje.

[5] Lagu terkahir anda dengar
Muhasabah Cinta by Edcoustic

[6] Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini
garu telinga yang gatal...huhu

[7] Selain nama sendiri, anda di panggil apa
zulaiha or siti, nak lagi skema de yang panggil siti zulaiha..heh.

[8] Tag lagi 8 orang

1.Atiqah

2.Husna

3.Niny

4.Ziela

5.Diey

6.Missjune

7.Ajie

8. Mastura


[9] Siapakah orang no. 1 kepada anda
my bestfriend forever =)


[10] katakan sesuatu mengenai orang no. 5
kawan saye yang paling tinggi..he3

[11] no. 3 ada hubungan dengan siapa?
dengan Mr. Goo

[12] bagaimana pula dengan no.4
oo, mak cik zila ni? dia seorang yang baek dan kami rakan niaga yang akrab. Ziha & Zila Gosip Co.;P

[13] pesanan buat orang no. 6
Wahai MissJune, marilah kite bersama2 menuju kejayaan..dan jom kite pergi bershopping bersama2..heh.

[14] kata-kata cinta untuk orang no. 2

Husna,hidup ini memang penuh dugaan, walau ape pon yang terjadi, i tetap di sisi u, menemani u sampai bile2....*orite x ayat ni?hehe, terjiwang plak.

[15] adakah no 7 dan no 8 mempunyai persamaan

ade, mereka berdua ialah gurlszz

[16] berikan 5 yang anda tau tentang orang yang mengtag anda

~seorang blogger wanita

~nama die panadol, tp sebenarnye name die Anis

~mungkin die orangnye suke makan panadol sebab itu name die panadol..he3

~pemilik blog My Little World

~die selalu singgah blog saye...

[17] persamaan antara kambing dan lembu

daging dan lembu adalah sejenis haiwan yang boleh dimakan..hek

[18] perasaan anda buat tag ini

perasaan saye, sangat terharu sebab de orang tag saye..huhu dah lame saye tak jawab tag ni.walaupon saye rs da pernah jawab tag ni, tp saye nak jawab gak...sebab saye da lame tak di tag..huhu waaaa.....hihi

[19] adakah anda tahu si razman itu sengal

sape razman ini ye..?? tak tahu.

[20] gay or less

I'm gay....'when hearts were young & gay'..hehe


6 comments:

Atiqah said...

adoyai kena tag la plak..ok baik kawan baik sy jwb nnt ye..

ziha said...

huhu...klu rajin jawab la.

Atiqah said...

ok dh jwb

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. ko memang rajin dik.. akak dah lama dan malas dah nak buat tag..

Missjunne said...

kite xleh upload gambar..nape tah..xleh wat tag bagai..huhu

ziha said...

ahaks..tak pe..klu boleh buat je.klu xblh xpe..hehe