terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Friday, December 10, 2010

ketiak oH ketiaak!

saya tidak boleh hidup tanpanya~



biarlah tak de minyak wangi sekali pun, asalkan saya pakai deodorant! uhhuu

tibe je cite pasal deodorant lak kan??hehe hurm you all biasa tak pakai deodorant? uhu what kind of question is this? mestilah biasa kan pakai deodorant? tapi ada jugak yang tak suke pakai deodorant tau..mungkin sebab die dah rasa ketiak die da bau wangi or die suke dengan bau ketiak die?? or die tak suke ketiak die rasa melengas ke??hihi for me pakai deodorant ni wajib..heh, sebabnya i boleh pengsan bau ketiak sendiri...haha huduh betul...eyp! tapi tak lah seteruk bau bangkai ke apa...asalkan tak de yang mati kira oke lah tu bau ketiak i..wekkk ape ni cite pasal bau ketiak plak?

alang-alang dah cite pasal ketiak kan...meh saya story sedikit pasal ketiak..eh bukan pasal ketiak saya..ade pasal ketiak orang tuu..he. Masa kat universiti dulu, sedang dalam perjalanan pulang ke kolej, dalam bas ni, maklum saje lah dalam bas orang bersesak-sesak.tapi nasib baik lah saya dapat tempat duduk..I rasa time ni dengan Atiqah kut..Tqah ingat tak Tqah?? Saya yang kununnya mahu merehatkan otak selepas gigih belajar ceyy! tibe2 dikejutkan dengan suatu bau!! ye bau...dan of course lah itu bau ketiak..baunye tersangatlah kuat ye kawan-kawan..ok fine lah..saya cube memahami situasi student ni yang baru balik dr kuliah tgahhari plak tu..mesti dah tak wangi lagi kan..then saya cari-cari lah gerangan siapa punye bau itu..ooOOoHH..rupenya bau itu dimiliki oleh girl who was standing next to me..dan girl tu pakai tshirt yang tak de lengan! nak tahu ape yang saya nampak?? ketiak dia!! baru lah saya tahu kenapa bau ketiak die mcm tu.rupenya kat ketiak die ada lalang-lalang yang belum ditebas, bahasa kiasan ni...waduuhhh mengalahkan laki punye bulu ketiak..dah tahu bulu ketiak mcm tu nape lah tak pakai baju yang de lengan or at least baju yang tutup ketiak? so, saya and orang lain tak de lah tahu rahsia die.huhu sy ape lagi cepat-cepat nak turun bas sebab nak hirup udara yang segarrr...!


sebab itulah, sebab itulah! saya pakai deodorant..takut orang bau ketiak saya! ngeh3..ye la kan, mandai je aku ni cite pasal bau ketiak orang, ketiak sendiri macam wangi sangat!ahaha..tapi saya tak perlu risau sebab saya ada ini...........



saya selalu pakai deodorant yang ini..saya sangat suke pakai rexona shower clean ni.sebabnya sepanjang hari rasa segar.wangi pun wangi.saya jarang pakai perfume, kalau terjumpe perfume baru saya pakai.hihi sebenarnya kedekut duit nak beli perfume, rembat my sis punye je..hehehe teruk betul perangai..erk, tetibe terpromot rexona shower clean plak kan??hihi..

kesimpulannya, orang perempuan ni, mestilah kena jaga penampilan, kebersihan...biar cantik luaran dan dalaman juga~biar muka tak cantik asal jangan badan bau longkang! Opss! mandai2 je buat peribahasa sendiri..hihi

4 comments:

~~faizatul akma~~ said...

saye pon pakai ini gak kak ziha..hu3x..=P

ziha said...

hehe..akma! same la kite kan??

H.E.L.W.A said...

kite pun same la.. (^^)v

ziha said...

cantekk~ :)