terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Saturday, December 25, 2010

Tag dari Ms Ziela~~

salam~ehhe hi semua! hari ni saya nak jawab tag yang Miss Ziela kasi..firstly, nak ucap time kaceh lah ye Datin, sebab u tag i..i memang suka jawab tag2 ni, eceyy, ye betul...hihi tag kali ni saya belum pernah jawab lagi...so, semangat sikit nak buat.ehehe.


Apakah status anda
saya berstatus single but not available, sudah berpunye otw nak dimiliki..wekk ayat apakah ini?hehehe

Ceritakan tentang diri anda
seorang yang....ermm tak tahu nak describe macam ne.tapi rasanya seorang yang biasa-biasa saje.nothing interesting about me..

Ceritakan tentang Blog anda
Blog saya adalah diari kehidupan saya, tempat saya meluahkan perasaan, berkongsi pengalaman hidup yang suka dan duka..


Apa pandangan anda tentang dunia blog?
Dunia blog penuh pancaroba, ecece..

Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog
Nasihat saya, berblog lah secara berhemah,hehe.

Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda
Blog saya unik la gak kerana tuan punye blog, berblog dengan penuh kasih sayang.haha..tuan punye blog ni berblog dengan penuh ikhlas.. :D

Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
saya akan berblog sampai bila-bila..ceyy selagi ada yang mahu membaca blog saya selagi itulah saya akan berblog..cece ayat tak boleh blahh!


okeh, DONE! i da jawab tag u Ms Ziela... :)