terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Wednesday, December 1, 2010

1.12.2011

salam semua~
entri pertama bulan Disember.hurmm tak sangka betul kejap je masa berlalu..dah bulan 12 kan?huhu bile ingat-ingat balik, masa awal tahun baru nak belajar macam mane nak buat tesis...pening-pening kepala macam ne nak buat tesis..bile tesis asik kena rejectla..hoho.macam-macam! tapi akhirnya lepas gak..dapat gak berkonvo dengan kawan-kawan..

pastu, ni yang nak cerita ni...bila dah habis belajar dan bekerja, rasa macam rindu la plak saat kanak-kanak riang..huhu tak perlu nak fikir pasal kerja ke apa..kerja belaaajarrr je..yelaa tu.. :P haih..hari ni sangatlah tak de mood..nak buat apa yer yang boleh mengembalikan mood saya ni??

7 comments:

Atiqah said...

k ziha....berjaya tukar email utk blog..yea!!! finally berjaya remove dia dr hidup kte..i mean dr dunia maya kte jgk..hehehe

ziha said...

tahniah..mari bergembira atas kejayaan anda!hihi

Atiqah said...

hehe..yea nk bergembira hr ni..

ziha said...

yayyy! haha

eRiNsZ said...

hye dear jom join SUKA-SUKA
MAIN AIR giveaway kat rumah
pink ku... 10 hari sajer..

eRiNsZ said...

hye dear jom join SUKA-SUKA
MAIN AIR giveaway kat rumah
pink ku... 10 hari sajer..

ziha said...

kak erinsz..baikk nanti saye terjah blog akak :)