terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Sunday, December 5, 2010

miss him badly ~_~



salam kawan-kawan!

izinkan saya berjiwang sekejap eyyp hari ni.. :p

saya sangat rindu kat dia! ye dia..

camne ek nak cakap,, hehe

malu plak.. :P

bukan senang nak jumpe dia sekarang..

rasa kalau ajak dia keluar g dating ke apa..macam rasa bersalah je...huhu

sebab ape?? sebab dia sibuk kerja la.. :(

almaklumlah..... (sila 'complete' kn ayat sendiri..hihi)

okeyy, tanak jiwang lebey2..malu plak.. ;D



p/s: legaaa..
p/s: 2 hari lagi anniversary kami :)



4 comments:

Atiqah said...

huhu kte pon dh lme x jmp die...itulah kali pertama dan kali terakhir dlm tempoh 6 bulan kami kenal and declare..huhu..

mier@merr said...

aaaa....nak jumpe jugakk....masa..pantaslah berlalu...minggu depan cepat lah tiba..hehe

ziha said...

Tqah~ tula nmenye ujian kan? kena banyak bersabar lah tqah..hoho dlu kte da pernah merasa dok jauh2 ngn die..tp skrg dekat pon asik rinduu je..cehhh kena kawen ni...kikiki

ziha said...

wah miera! minggu depan nk g jumpe si dia eh?? bestnyeerrr..jeles ni.hihi