terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Monday, December 6, 2010

Salam Ma'al Hijrah~

Salam Ma'al Hijrah buat semua muslimin dan muslimat di seluruh dunia~ marilah kita sama-sama berhijrah ke arah kebaikan. Semoga kehidupan kita di tahun baru ni sentiasa diberkati Allah..aminn...

Sempena tahun baru hijriah ni, biasanya kita akan berazam untuk capaikan sesuatu kan..saya tak delah berazam sangat..sebab saya jenis orang yang takut nak berjanji pada diri sendiri.huhu.saya takut kalau saya target sesuatu nanti tak dapat and saya akan kecewa..huu.penakut betul kan saya? Cuma apa yang selalu saya buat ialah saya cuba berusaha mengikut tahap kemampuan saya..tu je..insyaAllah, asalkan saya berusaha, itu sudah cukup buat saya gembira, dan bersyukur dengan apa yang saya dapat.

InsyaAllah, diharapkan tahun baru hijrah ni nanti saya juga akan berhijrah ke arah kebaikan mengikut pakcik dan rakan-rakan yang lain~aminn :)

masa kecik-kecik dulu selalu main kawen2, best betul..
tapi saya selalu jadi pengapit je..hu2




p/s: maaf if entri pasni-pasni asik pasal kawen2 je.heee

No comments: