terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Thursday, December 9, 2010

tips kpli~

saya dapat tips intebiu kpli dari seseorang..firstly nak ucapkan terima kasih kepada cik anon yang baik hati..sungguhpun saya tak tahu siapa anda, i really appreciate your comment.tq sebab dah kasi saya tips yang berguna.almaklumlah,untuk temuduga KPLI ni saya tak de pengalaman laa..mungkin dah banyak kali g temuduga..but sometimes i need tips yang more spesifik ke..hehe mane tahu ada penemuduga yang baca entri saya ni..then terus kasi saya sebijik soalan untuk interview nanti..hehe mana lah tahu kan? :) so here, i wanna share on what she/he had commented.

1) kene cool tp jgn cool sgt smpai x brcakap
2) mase intrvw brkumpulan cakap dgn tenang,bg idea yg bernas dan munasabah jgn gopoh gapah.
3)ckp mesti lancar jgn ermm..urhhh..
4)mse intrview individu die tanye spatah jwb 10 patah.
5) bace sket isu2 tentang pendidikan
6)jgn lupe bismillah dgn selawat ;)

thanks again to cik anon~saya berharap sedikit sebanyak tips ni dapat membantu kawan-kawan yang lain untuk temuduga kpli nanti..hurm mungkin ada yang nak share kan tips temuduga di sini? sangatlah dialu-alukan :)

No comments: